Newsletter

up-to-date.pl on Facebook

Trenerzy

Dominik Wartecki

Współwłaściciel agencji Public Relations dotPR. W przeszłości odpowiadał za działania e-PR polskiego oddziału agencji interaktywnej Janmedia. Pracę zawodową rozpoczynał jako dziennikarz. Od lat stale związany z branżą public relations - jego specjalnością jest kreowanie szeroko rozumianego wizerunku w Internecie.

Prelegent cyklu seminariów "Rewolucja w komunikacji", a także autor szkoleń z zakresu internetowego PR (współpraca z Mediarun, IIR, ePR.pl) i wykładowca (Politechnika Gdańska, WSE w Krakowie). Pracował dla takich marek jak: Agora, Allegro, Centra, ESKK, HBO czy Kolporter.

Szymon Wesołowski

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, zawodowo związany z Internetem od 2001 roku. Pierwsze doświadczenia z marketingiem online zdobył jako Project Manager w Libra Group, a w latach 2003-2008 odpowiadał za projekty interaktywne w agencji reklamowej Fresh. Obecnie jako dyrektor operacyjny zajmuje się rozwojem agencji interaktywnej eFRESH.

Zajmował się kreacją wizerunku online takich firm jak DGA, Nestle FoodServices, Shell autoserv, Centra Exide Technologies, Quelle i wielu innych. Specjalista w zakresie przygotowywania strategii marketingu online oraz marketingu w wyszukiwarkach.

Krzysztof Skowronek

Od ponad siedmiu lat związany z branżą Public Relations, marketingiem i internetem zarówno od strony praktycznej jak i teoretycznej. W dotPR odpowiada za rozwój produktów opartych o technologie informatyczne oraz projekty badawcze dotyczące wizerunku firm. Wcześniej pełnił funkcje managerskie w firmie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, w której odpowiadał za PR, a wcześniej tworzył usługi związane z kompleksowym monitoringiem Internetu.

Pasjonat reklamy i aktywny miłośnik piłki nożnej oraz wieloletni szkoleniowiec z zakresu public relations w Internecie.

Adrian Łaźniewski

Współwłaściciel dotPR. W przeszłości związany z redakcją magazynu branży public relations Piar.pl. Od kilku lat skoncentrowany na działalności PR-owej. Specjalizuje się w kształtowaniu relacji z mediami. Pasjonują go zmiany, jakie zachodzą w starych mediach pod wpływem nowych czasów.

Pracował m.in. dla takich marek jak: Allegro, Kolporter, ESKK i HBO. Był rzecznikiem prasowym kilku projektów e-commerce, w tym Walutomatu i delikatesów internetowych A.pl. 

W 2007 roku uhonorowany przez Caritas Archidiecezji Gnieźnieńskiej (CAG) nagrodą „Pomocna Dłoń”, za opracowanie koncepcji „Klubu Ambasadorów”, za którą dział komunikacji CAG otrzymał później nagrodę Proton 2008.